יום שבת, 15 ביוני 2013

תואר במדעי המחשב- בחירה נכונה לקריירה מרתקת

בעשורים האחרונים ניכר כי התחום השולט בעולם הוא תחום המחשבים. לכן אנשים רבים בוחרים להשליך יהבם על תואר במדעי המחשב מתוך הידיעה הברורה כי על אף שהוא תואר שנחשב קשה ללמידה ודורש השקעה רבה, הרי שבטווח הרחוק קריירה בתחום מדעי המחשב יכולה לקדם את בעליה בצורה מרחיקת לכת. כמות המשרות הפנויות בשוק בתחום זה הן במסגרת עבודות פרילאנס והן במסגרת עבודות בחברות פרטיות, יזמות, סטארט-אפים והחברות הגדולות בשוק כגון: גוגל, צ'ק פוינט, אמדוקס ועוד הינה בלתי נדלית.

תואר במדעי המחשב נמשך כ-4 שנים במהלכו לומדים שפות תיכנות שונות, כגון JAVA,PHP וDOT.NET. שפות התיכנות הללו הן אלו אשר דרכן ניתן לבנות אתרי אינטרנט, אפליקציות לסמארט-פון, טאבלטים ועוד.
ניכר מאורח חיינו כי העתיד מצוי בטכנולוגיה, בין אם בתחום החומרה [רכיבים אלקטרוניים] או התוכנה [פיתוח של שפות תיכנות ותוכנות ממוחשבות שונות]. פרט לכך תואר במדעי המחשב נחשב מבין התארים היוקרתיים שיכולים להיות לשכירים במשק, תארים יוקרתיים נוספים הינם: תואר במשפטים, לימודי חשבונאות, תואר בכלכלה ותואר בפסיכולוגיה.

תואר במדעי המחשב


אם מצאתם כי תואר במדעי המחשב יכול להתאים גם עבורכם, בדקו את המוסדות האקדמיים השונים, התנסו בקורסי תיכנות החינמיים באינטרנט על מנת להתרשם מן התחום ולראות האם אתם אכן יכולים להתאים לתחום אקדמי ומקצועי זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה