יום חמישי, 13 ביוני 2013

הבחירה ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים


הבחירה ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים משולבת בהיסוסים רבים, התלויים בעיקר בבחירה במוסד שבו תבחרו ללמוד. מוסדות אקדמיים רבים מציעים תוכניות לימוד ויוקרה לימודית. למרות זאת, כדי לבדוק היכן מוצעת תוכנית הלימודים המתאימה עבורך. בתוכניות הלימוד של תואר ראשון במנהל עסקים קיימת האופציה לבצע מסלול התמחות המאפשר לסטודנטים להתמקצע בתת קטגוריה מסויימת. כמו למשל: לימודי שיווק, לימודי חשבונאות, לימודי מימון וכן הלאה. כמובן שה"טייטל" של התואר איתו תצאו מהמוסד האקדמי הוא תואר ראשון במנהל עסקים, אולם תוכלו להתמקצע בתחום העבודה הספציפי והמתאים למה שמעניין אתכם.

תואר ראשון במנהל עסקים


כמו כן, קיימת האופציה ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים תחת לימודים רב תחומיים, בהם אין מסלול התמקצעות בתחום מסויים והתואר שתקבלו במקרה כזה יהיה רחב ויכסה נושאים רבים בהם תוכלו להתקל באורך עבודתכם המקצועית בשוק העבודה.

על כן, אם תחום מנהל העסקים מושך אתכם, ואתם חשים כי אתם יכולים לבצע בו חייל, אל תהססו לשמוע עוד פרטים בכל הנוגע לתואר ראשון במנהל עסקים- יכול להיות שהדלת לקריירה שלכם נמצאת ממש מעבר לפינה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני התחלתי ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים אך כתוצאה מהלחץ הרב בתואר וחוסר היכולת לממן את עצמי בעזרת חסכונות החלטתי להפסיק ללמוד. לאחר מכן החלטתי כי אני בכל מקרה רוצה להתעסק בתחום הפיננסי. החלטתי ללכת וללמוד קורס חשבי שכר בכירים. הקורס היה מאוד מעניין, הקורס היה הרבה יותר ממוקד מאשר התואר ולכן הרגשתי שאני כן מצליח להשתלט על הלימודים והמשימות.
    אני מאוד מרוצה מהעבודה כחשב שכר בכיר, הרבה אנשים לא יודעים על מה הם משלמים בתלוש שכר שלהם. לאחר שראיתי את כמות השאלות (בעבודה החדשה) של אנשים שרוצים לדעת קצת יותר מה הם משלמים וממה מורכב תלוש שכר החלטתי להוציא מצגת לכל המפעל עם תלוש פקטיבי שמסביר את כל ההוצאות וההכנסות הרלוונטיות לכולם. וכמובן שהזמנתי את מי שרוצה משהו פרטני להגיע אלי עם תיאום ולקבל הסבר.

    השבמחק