יום שני, 12 באוגוסט 2013

לימודי מנהל עסקים לקידום הקריירה שלכם


אם אתם רוצים לקדם מקצועית את הקריירה שלכם כדאי לכם מאוד לחשוב בכיוון של לימודי מנהל עסקים. אין זה אומר שעם השחרור מהצבא עליכם לרוץ לאוניברסיטה ולהירשם ללימודי מנהל עסקים בתואר הראשון, אך לימודי מנהל עסקים בשלב כזה או אחר של הלימודים האקדמאיים יכולים לתת לכם תנופה להמשך הקריירה.

לרוב, סטודנטים נרשמים ללימודי מנהל עסקים כלימודי המשך, כלומר תואר שני, וזאת מתוך מחשבה כי במהלך התואר הראשון יבחרו מקצוע וכיוון בהם ירצו לעסוק ואילו לימודי מנהל עסקים כתואר שני ייתן להם את הידע כדי להתקדם לתפקידים ניהוליים ובכירים בתחום העיסוק שלהם.
לימודי מנהל עסקים כתואר שני נמשכים שנתיים ותוכנית הלימודים בנויה כך שהיא מאפשרת שילוב של עבודה במשרה מלאה עם לימודי ערב יום אחד באמצע שבוע ולימודי בוקר ביום שישי. עוד במהלך התואר יוכלו הסטודנטים לנסות ולחפש מקומות עבודה ניהוליים שדורשים לימודי מנהל עסקים.

תגובה 1:

  1. תודה על המידע.
    אני חושב שלימודי מנהל עסקים יכולים לעזור מאוד לקדם את הסטודנט על מנת לקבל כלים ניהוליים וכמובן להתקדם במסגרת עבודתו לתפקידים יותר ניהוליים.
    אני כמה שנים לאחר קורס חשבי שכר החלטתי כי אני רוצה להתקדם לכיוון ניהולי, החלטתי כי אני הולך ללמוד תואר שני במנהל עסקים. דיברתי עם הבוס שלי וסיפרתי לו על הרצונות שלי. הוא היה באותו ראש כמו שלי ועזר לי במימון הלימודים על מנת שאני אמשיך את התפקיד הניהולי בחברה שלו.
    אני עדיין עובד באותה חברה ומאוד מרוצה, האתגרים גדלו מאוד מאז שהתחלתי את התפקיד הניהולי.

    השבמחק