יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

לימודי תואר ראשון


אחרי השחרור מהצבא והנסיעה הגדולה לחו"ל, הגיע הזמן לחשוב על תואר ראשון. לימודים לתואר ראשון הם צעד חשוב להתחלת הקריירה שלך, יותר ויותר אנשים בוחרים ללמוד תואר ראשון על מנת לקבל את קרש הקפיצה לעולם העבודה שעלול להיראות מפחיד תחילה.

התחומים האפשריים של לימודי תואר ראשון הם רבים וכל אחד יכול למצוא את התחום הקרוב לליבו או התחום שמעניין אותו במיוחד. תוכלו לבחור בלימודי מדעי החברה כמו פסיכולוגיה, תקשורת וחינוך, או דווקא תחומי לימודי ריאליים יותר כמו שיווק, חשבונאות ומנהל עסקים, לימודי רפואה או משפטים או שאתם בעניין של מעדי המחשב, מה שרק תרצו.

הלימודים לתואר ראשון בדרך כלל נעים סביב השלוש שנים אך מסלולי הלימוד שונים ותוכל לבחור את זה שמתאים לך מכולם. חשוב לבחור במוסד הלימודים התואם לצרכים שלכם, כך שאם למשל כבר יש לכם עבודה ואתם רוצים ללמוד תוך כדי תוכלו לבחור לימודים במסלול ערב, או לקצר את המערכת על ידי הוספת סמסטר קיץ – כל האופציות פתוחות.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שאחרי הצבא והנסיעה הגדולה לא כולם בראש של ללמוד. לפי דעתי לפני שבוחרים מקצוע לימוד כדאי מאוד לראות שהוא באמת מעניין אתכם, כנסו לאתר של האוניברסיטה או מכללה ותבדקו את הסילבוס אשר מציעים בתואר אותו אתם רוצים ללמוד. במצב שתגיעו לשנה שנייה ולא תהיו מרוצים אתם תחשבו שזה כבר מאוחר לוותר וחבל על השנה שהפסדתם לכן תנסו למצוא כמה שיותר מידע על התואר אותו אתם רוצים ללמוד.
    אני עשיתי את זה עם תואר בכלכלה וראיתי בסופו של דבר אחרי שדיברתי עם הרבה אנשים שהתואר עצמו לא מתאים לי, מאוד התעניינתי בתחום הפיננסי לכן הלכתי והתחלתי ללמוד קורסים שונים בתחום. התחלתי ללמוד יסודות הביטוח והיה לי מאוד קשה ללמוד לבד למבחן, יותר בצורה של איך להתכונן למבחן יסודות הביטוח מאשר החומר עצמו, לאחר שסיימתי את הקורס הזה המשכתי למקצועית א ומקצועית ב שנתנו לי הרחבה של הידע בתחום ואני מאוד שמח על כך. אני מאוד מרוצה מהעבודה הנוכחית שלי בתחום ודי בטוח שלא הייתי משיג זאת בתואר ראשון בכלכלה.

    השבמחק