יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

למה חשוב ללמוד תואר ראשון?



זהו, אני חושבת שהגעתי לגיל שבו חשוב להתחיל ללמוד תואר ראשון. כולם אומרים לי שבלעדיי תואר ראשון, הסיכויים שלי באמת "להצליח" בחיים יהיו יחסית נמוכים.

אני לא כל כך מבינה מה הכוונה להצלחה, כי אני חושבת שיש המון דרכים שאפשר להצליח בהם. ובכלל הצלחה היא דבר שכל בנאדם יכול לראות בצורה אחרת. אבל אני כן חושבת שללמוד תואר ראשון זה חשוב. בטח כשלומדים תואר ראשון אז נחשפים להמון המון דברים מכל מיני תחומים וזה על בטוח מעניין! מה גם, שאני לא מתכננת ללמוד קרוב לבית. כי אני לא רוצה להשאר לגור עם ההורים, אז אני בטח אלמד במקום מגניב ומעניין, ושונה. ושם אני אכיר אנשים חדשים. בכלליות החוויה של תואר ראשון ממש מושכת אותי, ולא רק אותי, נראה שכמעט כולם מתחילים ללמוד משהו! ואני לא רוצה להשאר מאחור.
אבל בכל אופן, כנראה שמעבר לחוויה תואר ראשון זה חשוב גם לחיים. לפחות ככה כולם אומרים, וגם נראה לי שבטח יהיה קל יותר למצוא עבודה ככה

ועדיין, למרות שהחלטתי שאני רוצה ללמוד תואר ראשון, אני לא יודעת מה ללמוד וגם איפה... מצד אחד, אוניברסיטה או מכללה, כל מקום נראה לי כל כך שונה. מה עליי לבחור?
נראה לי שקודם עדיף שאני אבחר מה אני רוצה ללמוד, כי הרבה דברים מעניינים אותי, ורק אחרי זה אני אתחיל להתעניין ולבדוק מה מציעים לי המוסדות האקדמיים ואז אני אחליט מה נראה לי הכי מקצועי והכי מעניין.



תואר ראשון



תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני ממש מסכים שחשוב היום ללמוד אם זה תואר ראשון או ללמוד קורס מקצועי כזה או אחר שיתן לך את הידע לעסוק במקצוע מסוים ותוכל להתפרנס בכבוד.
    היום ישנה עלייה בכמות האנשים בעלי תואר ראשון אשר מחפשים עבודה בשוק. אני חושב שאם יש לכם את הסבלות לסיים תואר ראשון ולהתחיל לחפש עבודה בשוק שמוצף במחפשי עבודה אז לכו על זה. אבל אם אין לכם את הסבלנות הזו אני אישית חושב שכדאי ללכת לכיוון קורס מקצועי.
    כאשר אני חיפשתי מה ללמוד המליצו לי על קורס יסודות הביטוח אז הדבר הראשון שעשיתי זה לחפש בגוגל מהו קורס יסודות הביטוח? התחלתי לקרוא על הקורס וראיתי שהתחום מאוד מעניין. זהו קורס שבסופו אני ניגשתי למבחני משרד האוצר לקבלת רישיון של יועץ פנסיוני.
    היום אני עובד כיועץ פנסיוני והמשכתי לעשות קורסים נוספים בתחום, אני מאוד מרוצה מהבחירה וכל יום מתמודד עם אתגרים חדשים.

    השבמחק