יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

תואר ראשון - מאיפה מתחילים?



 
 
אז התחלתי להתעניין בנוגע לתואר ראשון, מה שאומר שהתחלתי לחפש בהמון אתרי אינטרנט שונים מידע על מוסדות אקדמיים שונים, ממש חקרתי את רוב האוניברסיטאות  ואת רוב המכללות. בעיקר רציתי לקרוא מה הם מציעים מבחינת תוכניות הלימודים שלהם ומה ההבדלים.


גם מבחינת קורסים, אבל גם מבחינת המרצים ובכלל מה שיש לכל מוסד אקדמי להציע. כי ההבדלים הם גדולים, וכמו שכבר אמרתי, אני לא יודעת אם ללכת למכללה ואם כן, אז איזו, או לאיזו אוניברסיטה. יש לי עוד זמן להחליט. אבל בינתיים נורא כיף לי להשתעשע ברעיון של תואר ראשון, זה כיף.


אני מדמיינת כבר את הכיתות ואת המרצים וגם את הספרייה, וכמה מעשירים  יכולים להיות לימודי תואר ראשון. אז עכשיו מה שאני מתכננת לעשות, אחרי שכבר קראתי קצת מידע על תוכניות הלימודים, זה לקבוע כמה פגישות עם יועצי החוגים של המוסדות האקדמיים שמעניינים אותי.


נראה לי שזה יכול רק לתרום לי, וגם אני רוצה להגיע ממש למוסדות האלו עצמם כדי לראות איך הם ולהתרשם מהאווירה.
תואר ראשון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה