יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

פגישות עם יועצי החוג



התחלתי ללכת לפגישות שקבעתי, כדי להבין עוד בכל הנוגע לחשבונאות ומנהל עסקים וההבדלים בינהם. חיפשתי באינטרנט אינפורמציה בנוגע לחשבונאות, אז אני מצרפת כאן את ההגדרה של וויקיפדיה. כתוב שם על ההיסטוריה של עולם החשבונאות ומאיפה כל זה התחיל. ידעתם שהחשבונאות עוד הייתה קיימת בזמן מצרים? אני ממש לא ידעתי את זה. זה מקסים בעיני, שאני אוכל ללמוד תחום שקיים כבר כל כך הרבה שנים!
 
הייתי בינתיים בפגישה אחת מכל הפגישות שקבעתי, יועץ החוג היה מאד נחמד, הוא אפילו אמר שהוא התרשם ממני לחיוב. הוא הסביר לי את פרטי תוכנית הלימודים של חשבונאות. זה היה נשמע ממש מעניין. בייחוד קורסי הליבה. שמשבלים מעט מהכל, גם התנהלות ארגונית, וגם יסודות של כלכלה. אני יודעת שזה בטח יהיה ממש קשה! אבל זה נשמע לי מאד מעניין. סיפרתי לו שאני מתלבטת בין חשבונאות למנהל עסקים, והוא אמר שדווקא שילוב שלהם יכול להיות ממש מסלול טוב ויעיל להמשך החיים המקצועיים שלי.
 
אבל אז זה אומר שלפחות לכרגע- אני מוותרת על החלום של ללמוד פסיכולוגיה. לא סיפרתי לו שיש לי גם את החלום הזה, כי הוא היועץ החוגי של הפקולטה למנהל עסקים. אז לא הרגשתי שזה יהיה נכון.
אבל בסה"כ הפגישה הייתה טובה ואינפורמטיבית.
חשבונאות
 
יש לי עוד כמה פגישות השבוע, ורק אחר כך, אני אתחיל ממש להתלבט ולהחליט.
מזל שיש לי הרבה זמן לחשוב על זה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה