יום ראשון, 10 במרץ 2013

איך משיגים מלגות לימודים?


כל פעם שאני חושבת על תואר ראשון, אני מעט נלחצת. בעיקר בגלל המובן הכלכלי, אני בטוחה שללכת ללמוד באוניברסיטה או במכללה, זה דבר יקר! ומעבר לשכר הלימודים, אני חוששת מהעבודה, כלומר, כמה ימים בשבוע ניתן לעבוד במהלך לימודי תואר ראשון? אני לא בטוחה.. ואני גם לא כזאת מלצרית טובה.

אני יודעת שרוב הסטודנטים עובדים או כמלצרים או כברמנים, אבל אני לא ממש טובה בתחום הזה, ואני לא רוצה לקחת הרבה כסף מההורים, הם יעזרו לי כמובן מבחינה כלכלית.

אבל הבנתי שיש מלגות לימודים שהמוסדות האקדמיים מספקים לסטודנטים בדיוק במצב שלי. בדקתי וראיתי שיש הרבה סוגים של מלגות לימודים שכל מיני מוסדות מציעים, בין אם אלו מלגות פר"ח, או מלגות סיוע כלכלי, או מלגות הצטיינות שמחייבות אותך האמנם לשמור על ממוצע ציונים מסויים, אבל זה יכול להיות דירבון לא רע בכלל לשמור על ממוצע גבוה, ולקבל על זה כסף בהתאם.

בכל אופן, אני יודעת כבר מה אני רוצה ללמוד, אני רק לא יודעת איפה.. אז ברגע שאני אחליט על מוסד אקדמי, אני ישר אתחיל לשלוח בקשות למלגות לימודים ואני מאד מקווה שאקבל אחת. כך שאוכל ללמוד כמו שצריך ולהתמקד בלימודים ובחוויה הסטודנטיאלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה