יום ראשון, 10 במרץ 2013

הבחירה בניהול משאבי אנוש


שנים שאני מרגיש שהמעלה הטובה שלי היא הבנה של אנשים. כל החיים הרגשתי שאני מצליח לקרוא סיטואציות חברתיות בצורה נכונה, לעמוד על אופיים של בני אדם ולנתב את חיי על ידי המעלה הטובה הזו. עכשיו כשאני לקראת התעמקות בלימודי התואר הראשון, החלטתי להעשיר את לימודי ולהוסיף גם חטיבה של לימודי ניהול משאבי אנוש.

המשאב האנושי בחברות וארגונים הינו אחד הפרמטרים העקריים כאשר מנהלים עסק. את העובדה הזאת למדתי לא רק על בשרי בניסיונותי המקצועיים, כי אם גם במהלך לימודי מנהל עסקים, בהם אני מתמקצע בלימודי התואר הראשון שלי. ברגע שהעובדים מרוצים, אין ספק שהעבודה נעשית יותר טוב, יותר מהר וכי יש תחושת מחוייבות לעסק ולמנהלים.

בגלל שאני יודע שאני טוב באפיון אנשים וגם בהבנה והכלה שלהם, אני מאמין שחטיבה בניהול משאבי אנוש יש יכולה לתרום לי רבות הן מבחינת העניין שלי במקצוע הזה במהלך הלימודים והן מבחינה מקצועית. ברגע שאני אצא לעבודה עם תואר ראשון במנהל עסקים ועם התמחות בניהול משאבי אנוש, יכול להיות שיהיה לי קל יותר למצוא עבודה. גם אין ספק שהתמחות היא דבר מה חשוב שיש להציע כאשר ניגשים לראיונות עבודה, הדבר הזה יכול להבדיל אותי ולייחד אותי אל מול מתמודדים אחרים לעבודה.

אז ככה שאני בטוח שבחירה בלימודי ניהול משאבי אנוש, כרגע במקום שלי בחיים היא הבחירה הנכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה