יום חמישי, 7 במרץ 2013

מה הם לימודי חשבונאות


לימודי חשבונאות נלמדים במסגרות אקדמיות שונות ותחת חוגים ופקולטות שונות. ישנם מוסדות אקדמיים בהם נלמדים לימודי החשבונאות תחת הפקולטה למתמטיקה וכלכלה, וישנם מוסדות בהם לימודי חשבונאות הינם חלק מלימודי מנהל עסקים.


שימת הדגש וההבדלים בין למידת מקצוע החשבונאות בפקולטות השונות הללו מהותית כאשר שוקלים היכן ללמוד לימודי תואר ראשון, מאחר והיא תלויה במקצוע שבסיכומו של דבר אתם מעוניינים להגיע אליו. באם אתם מעוניינים ללמוד אך רק ורק חשבונאות על מנת להיות רואי חשבון, הרי שיש מסלולים שונים עבור בחירה שכזו.


באופן עקרוני בחירה בלימודי חשבונאות תחת מנהל עסקים יכולה להיות התמקצעות טובה ונכונה עבור מי שרוצה להשתלב המגזר העסקי. אני מאמין כי לימודי חשבונאות יכולים להוביל לקריירה מעניינת ומאתגרת. אבל צריך לאהוב את עולם העסקים ויותר חשוב מזה, את עולם המספרים על מנת להשתלב בצורה הנכונה ביותר בתחום הזה.


כשהייתי בתיכון, חיבבתי מתמטיקה ואפילו עשיתי 5 יחידות, אז אני מקווה שאם אבחר באמת ללמוד את זה אוכל להשתלב נכון הן בלימודי התואר הראשון והן בשוק העבודה אחרי הלימודים.

 

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    בלימודי חשבונאות יש הרבה תחומים מראיית חשבון, חשבי שכר בכירים והנהלת חשבונות. אם תבחרו בתחום החשבונאות תוכלו למצוא הרבה מאוד תחומים שבהם תמצאו עניין. העבודה בתחום זה מאוד מעניינת ומאוד מאתגרת.
    אני אישית סיימתי קורס חשבי שכר בכירים ואני עובד כחשב שכר אני ממש נהנה מהתחום ואני חושב שבעבודה הזאת יש אפשרות לעזור לאנשים אשר אינם באמת מבינים את תלוש השכר שלהם ואת כל המושגים הפיננסים ולעזור להם להרוויח יותר בעזרת חסכון נכון יותר או שינוי תוכניות פנסיה.

    השבמחק