יום רביעי, 10 באפריל 2013

למה ללמוד מנהל עסקים?


בימינו ניכר כי קיימת אינפלציה של בוגרי תואר ראשון ושל מוסדות אקדמיים שונים בנושא מנהל עסקים. אני לא כל כך יודע מה האפשרויות שיש לאנשים אחרי שהם לומדים מנהל עסקים. לאיזה סוג של משרות הם מכוונים, מה החלומות שלהם, מה השאיפות שלהם. אני יודע שאני רוצה ללמוד מנהל עסקים לא רק בשביל תואר ראשון או בשביל קריירה.

אלא על מנת להמשיך להתפתח בתחום וללמוד MBA בחו"ל. יכול להיות שזה נשמע לכם מעט גבוה מדי לכוון לתואר שני עוד לפני שהתחלתי את לימודי התואר הראשון. אבל האמת, שבאתי ממשפחה של מומחים במנהל עסקים וכל החיים ממש כיוונו אותי לשם. אבא שלי הוא איש עסקים מוצלח, וכל החיים נשאתי את עיניו כלפיו גם בתחום האישי וגם בתחום המקצועי.

MBA


לכן אני בטוח שלא משנה כמה קשה יהיה, אני אצלח את הדרך על הצד הטוב ביותר. מה גם שלימודים בחו"ל תמיד משכו אותי. אני מאמין כי עדיף לי ללמוד את התואר הראשון במנהל עסקים פה, בארץ, בשפת האם שלי. אבל אחרי שאני אקבל מיומנויות לימודים שונות אני אוכל להתמודד עם לימודי MBA MBAבחו"ל. לכן אני ממש מרוצה מעצמי וגם מהבחירה שלי.

נרשמתי כבר למוסד אקדמי ועכשיו אני רק מחכה שיגיע אוקטובר ואני אתחיל ללמוד. בינתיים אני עובד ומבלה עם חברים. ובסה"כ החיים מאירים לי פנים. תאחלו לי בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה