יום רביעי, 10 באפריל 2013

על ניהול משאבי אנוש



אני כבר כמה שנים עובדת בתור אשת משאבי אנוש, הגעתי לתחום הזה בגלל שבעברי, בצבא שירתתי כקצינת שלישות. לכן זה היה מאד ברור שהמשך הדרך שלי יהיה קשור במשאב האנושי. אני גם יודעת שאני טובה בזה. אבל עדיין, היו לי מספר תהיות בדרך, לא פשוט להחליט על קריירה או מקצוע לעתיד. אבל למזלי הרב, היו אנשים טובים לאורך הדרך שליוו אותי והסבירו לי מה הכי כדי לי לעשות.

למרות שאני כבר שנים בתחום, ויש לי הסמכות שונות, החלטתי שכדי שאני אלמד תואר ראשון בלימודי משאבי אנוש. בעיקר כי אני מאמינה שפרקטיקה וניסיון הם לא מספיקים על מנת להתפתח בתחום מסויים באמת. אני גם שואפת להיות יותר מאשר אשת השמה, בחברה השמה. מעניין אותי נניח ייעוץ, או בנייה של מערך עובדים וגם בכלל כל התחום של הנעת עובדים לפעולה.

לימודי משאבי אנוש


הדברים הללו שונים לחלוטין ממה שאני עושה היום, ועדיין, אי אפשר להגיע ללהבין אותם ללא למידה של לימודי משאבי אנוש. קריאה של תאוריות, השוואה בין ממצאים כאלו ואחרים. אני יודעת שבמציאות של היום כדי שיהיה לך תואר ראשון באמתחתך.

אז זה מה שהחלטתי שאני הולכת לעשות. אני ארד לחצי משרה ואולי אפילו לרבע משרה באם יהיה צורך על מנת ללמוד תואר ראשון במשאבי אנוש ולהתקדם הלאה בחיים המקצועיים והאיישים שלי.

תגובה 1:

  1. ניהול משאבי אנוש לדעתי זה משהו שאפשר ללמוד אבל להיות ממש טוב בו צריך להיות סוג מסויים של בן-אדם.

    השבמחק