יום רביעי, 10 באפריל 2013

מדוע החלטתי להרשם למסלול לימודי ערב



שנים עבדתי בחברת תקשורת, וידעתי שאני לא אתקדם שם מאד, כלומר, שאני לא באמת רוצה לעבוד בתחום. זו הייתה סתם עבודה שככה יצא שדיי נשארתי בה הרבה זמן. אבל אז התחלתי לחשוב על לאן אני רוצה בעצם להתקדם. אני לא רוצה להיות בינוני או לחיות חיים בינוניים. אז זה היה לי מאד ברור שעל מנת להתקדם בחיים, אני חייב למצוא לעצמי נישה ולרכוש תואר אקדמי שיאפשר לי לעבוד במקצוע מסודר ויספק לי קריירה ארוכת טווח.

אבל במציאות הכלכלית של היום, לצערי אי אפשר להיות רק סטודנט במשרה מלאה. לכן, הייתי צריך למצוא דרך שבה אוכל ללמוד תואר אקדמי, אבל להמשיך לעבוד. כדי להמשיך לממן את עצמי. בהתחלה כשחיפשתי לי מוסד אקדמי, חשכו עיני, ראיתי את השעות שבהם מתקיימים השיעורים וגם את כמות השיעורים שאצטרך ללמוד על מנת לסיים תואר בשלוש שנים. הרגשתי דיי אבוד, כי אני לא יכול להרשות לעצמי בעצם להיות כל היום באקדמיה- ואני גם לא כל כך יודע מי יכול להרשות לעצמו את זה...

לימודי ערב


אבל אחרי חיפוש מקיף בתוכניות הלימוד שמציעים המוסדות האקדמיים השונים, מצאתי את מסלול לימודי הערב המתאים לי. המרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה, מציע תוכניות לימוד שמתאימות גם לאנשים שעובדים! ועל כן החלטתי להרשם למרכז ללימודים אקדמיים לתוכנית לימודי תואר ראשון הנלמדת במסגרת לימודי ערב.

לא תאמינו כמה יצאתי מרוצה, גם צוות מרצים שמבין אותי ואת הצרכים שלי וגם שעות לימוד שמתחשבות באורח החיים שלי!

אני עדיין רק במהלך השנה הראשונה של התואר הראשון אבל אני בטוח שיהיה מעולה כמו שהיה עד עכשיו.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה