יום חמישי, 10 בינואר 2013

מדוע לימודי חשבונאות יכולים לאפשר קריירה רצינית לטווח הרחוק?

 
 
אז אחרי הרבה זמן של התלבטויות וגם בדיקות של נושא הלימודים, אני חושבת שאני אפנה ללמוד חשבונאות. זה נכון שהתלבטתי הרבה בנושא, אבל אני חושבת שאם לא הייתי מתלבטת אז כנראה שלא הייתי יכולה להיות כל כך סגורה על עצמי.


אחרי שנפגשתי עם יועצי החוג של כל מיני מוסדות אקדמיים, ובדקתי את כל התוכניות המוצעות, החלטתי ללכת על לימודי חשבונאות שנלמדים כחלק מלימודי מנהל עסקים. אני מאמינה שזה יכול לפתוח לי דלתות רבות בעולם העבודה. אין מה לעשות, תואר ראשון בלימודי מנהל עסקים נחשב כיוקרתי ולא רק זה, יש המון משרות בתחום!
אחי אמר לי שכדאי לי לברר באיזה תחום יש הכי הרבה ביקוש עבודה ושזה כבר ייתן לי את האינדקציה עם שווה לי ללמוד מקצוע מסויים או אחר. כי בסופו של דבר, הלימודים צריכים לפתוח את הדלת לקריירה. ולא רק להיות לימודים בפני עצמם.


למרות שאני בטוחה שאהנה מהלימודים עצמם, ובטח מכל החברים החדשים שאכיר. אבל שוב, מה שחשוב הוא שיהיה לי מסלול ברור בנוגע לחיים ולעבודה. וגם תמיד אפשר להמשיך לתואר שני וללמוד עוד ועוד הסבות ותחום לימודי מנהל עסקים הוא תחום שממש יכול לאפשר המון מקצועות לא רק חשבונאות, אלא גם משאבי אנוש, שיווק ופרסום ואפילו יש לו קשר למדעי המחשב (אם אי פעם אחליט שעל זה אני רוצה ללכת..) אז נראה לי שמה שהכי חכם הוא שיהיו לי המון המון דלתות שאני אוכל לבחור מהם איפה אני רוצה בדיוק לעבוד.


אחרי הכל, קריירה זה לכל החיים. אז כדאי לעשות את הבחירות הנכונות בזמן הנכון. כדאי שאחר כך אני לא אתחרט או אתבלבל בנוגע למי אני או מה אני..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה