יום ראשון, 27 בינואר 2013

לקחת קורס בניהול משאבי אנוש




לפני כעשר שנים סיימתי תואר ראשון במדעי ההתנהגות, ומאז עברתי בכמה וכמה מקומות עבודה ושימשתי בתפקידים שונים. יחד עם זאת, לאורך השנים ליוותה אותי כמו צל ההרגשה שדבר מה חסר ושאינני מפיקה מעצמי את המיטב. נכון שכמעט בכל המקומות הסתדרתי היטב ונהניתי מאוד מעבודה משותפת עם אנשים, אך לתחושתי התפקידים שמילאתי לא מיצו את הכישורים שלי וגם לא מאוד עניינו אותי. לפני שנתיים בערך ניגש אליי המנהל במקום התעסוקה הנוכחי והצביע על העובדה הברורה, שהתחום בו אני מצטיינת הוא פשוט משאבי אנוש בסביבת העבודה. המנהל סיפר שבחברה מחפשים אחר מועמדים למחלקת משאבי האנוש, וכי כיום מושם דגש נרחב על טיפוחם, איכותם ויחסם של העובדים אל מקום העבודה. לאחר התלבטות קצרה החלטתי לקפוץ אל המים ולהצטרף אל קורס ניהול משאבי אנוש.

לימודי תעודה בניהול משאבי אנוש

בעזרת מחלקת משאבי האנוש של החברה ביררתי במספר מוסדות פרטיים וציבוריים לגבי תוכניות שונות של לימודי תעודה, ולבסוף בחרתי במסלול בן מאה וחמישים שעות במכללה הסמוכה לאזור מגוריי. המרצים בקורס התגלו כבעלי ידע וניסיון רב בתחום ואף ידעו להעביר את החומר בצורה מעניינית תוך שימוש במצגות והדגמות. השיעורים שהרכיבו את הקורס התמקדו בין היתר בהדרכת וקידום עובדים, בעבודת צוות, בניהול קריירות בעסקים, בגישות ניהול מתקדמות, בדיני עבודה וזכויות העובד, ובתחומים רבים נוספים אשר הכשירו אותי להשתלב בניהולו של כוח האדם בחברה. עליי לציין עוד שבמהלך הקורס יצא לי להכיר כמה עמיתים שעימם אני שומרת על קשרים עסקיים טובים, ושבסיומו קיבלתי תעודה מטעם המכללה. כיום, כשנה ומחצה לאחר שהסתיים הקורס, אני עובדת במחלקת משאבי האנוש של החברה ונהנית מאוד מתחום שבו אני ממצה את כישוריי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה